שימוש נבון בנתוני הארגון בשילוב עם נתונים חיצוניים על גבי המפה מאפשר לארגון לקבל תמונת מצב מלאה ובזמן אמת.
- ניתוח וניטור הונאות בזמן אמת
- שערוך חשיפה באזורים ממוקדים
- השבחת מודל דרוג אשראי לצרכנים ועסקים קמעונאיים
- זיהוי אזורי סיכון למתן אשראי
- שיערוך בטוחות נדל"ן
- ניהול סיכוני חתמות
- קירבה למוקדי סיכון: טרור, אש, הצפות, חומרים מסוכנים, רעידות אדמה
- ביצוע מבחני קיצון
- היערכות לאיומים עסקיים: תחרות, אילוצים כלכליים
מודל מרחבי לדירוג סיכוני אשראי צרכני
העשרת רשומת הלקוח במידע דמוגרפי חיצוני לטובת השבחת מנגנון דירוגי אשראי
- טיוב כתובות – טיוב כתובת המגורים של הלקוח, אופציה להצמדת מיקוד 7 ספרות
- מיפוי – מיפוי גאוגרפי של רשומת הלקוח ושיוך לאזורי פוינטס (כ-3,300 אזורי שטח בפריסה ארצית)
- העשרת נתונים – העשרת רשומת הלקוח בנתונים מרחביים מבוססי מיקום: מדד כלכלי חברתי, רמת הכנסה, שיוך למגזר, סוג ישוב, אופי ישוב, אופי משפחתי וכו'
- מידול – בחינת מתאמים בין המשתנים הסביבתיים לבין פעילות הלקוח ושקלולם במודל דירוג אשראי
- אזורי סיכון – ניתוח מרחבי שוטף של אירועי כשלים והגדרת אזורים בעלי מגמת סיכון