ניתוח מרחבי של הפוטנציאל הצרכני במרחב הקמעונאי הרלבנטי למיקום פרויקט חדש מאפשר לצפות את כדאיותו
במסגרת הניתוח ניתנת התייחסות לתמהיל שימושים בקטיגוריות סחר ופעילות שונות:
- אוכלוסייה – מס' משקי בית, תושבים, התפלגות גילאים, מדד חברתי-כלכלי, מגזר
- פיתח עתידי – צפי בניה, יח"ד, מסחר, צירי תחבורה
- פריסת מסחר – קניונים, מרכזי סחר, רשתות קמעונאיות, בנקים, שרותי רפואה
- תחבורה – נגישות תחבורה ציבורית [תנועה ברכב, ברגל]
- הגדרת מרחבי ביקוש סביב אתרים – לפי קטיגוריות, זיקה בין אזורים
- פוטנציאל מסחרי – לפי קטיגוריות, על בסיס נתוני צריכה למ"ס ונתוני פוינטס
- הזדמנויות עסקיות – שירותים שחסרים באזור