לאחר עבודה רבה מול חברות הביטוח, הכנו דשבורד המציג את יכולות ה- Location Intelligence בתחום הביטוח.
הדשבורד כלל את הישומים הבאים:
- פריסת שירותים – תעדוף אזורים בהם קיים חוסר במוסכי הסדר.
בחינה של פרמטרים; עסקיים כגון אחוז תביעות שמומשו במכון הסדר, יחס מוסכי הסדר למבוטחים.
בנוסף, פריסת כלל המוסכים בארץ שמאפשרת פעולה של פניה והגדלת המוסכי הסדר. - חתמות ואקטואריה – הדשבורד נבנה על תחום הרכב ומאפשר בחינה של הפרמטר העסקי loss ratio לפי אזור ולפי מדד כלכלי חברתי.
בחינה של אזורים בהם כמות הגניבות רכב גבוהה.
היישום מאפשר הבנה של השטח במיקוד גיאוגרפי שאיננו ברמת העיר, בחינה של שינוי פרמיות ועוד. - שיווק ומכירות – תעדוף פניה ללקוחות קיימים לצורך העמקת פעילות.
לאחר התעדוף ניתן לבצע מעקב שוטף על הפניות, אחוזי הצלחה, הבנה לאיזה קהל לקוחות אחוזי ההצלחה גבוהים ועוד.
כל אחד מהיישומים ניתן להתאמה לכלל תחומי הביטוח – רכב, דירה ובריאות וניתן לשלב בהם נתונים ספציפיים שיוכלו לעזור בקבלת ההחלטות.
לדוגמא: כאשר בוחנים את נושא החתמות והאקטואריה בתחום ביטוח הדירה, ניתן לשלב את נתוני גיל הבניין, כמות קומות ועוד.
כאשר בוחנים בתחום זה את נושא השיווק והמכירות ניתן להציג נתונים אודות אחוזי שכירות/בעלות (מייל נפרד בנושא ישלח בשבוע הבא).
את הדשבורד ניתן להטמיע במגוון רחב של מערכות BI כדוגמת Tableau, Qlik, Power BI ואחרים.
מצורפות תמונות מהדשבורדים שנבנו.