שמחנו לקחת חלק בוובינר מרתק של קליק ישראל שחשף את Qlik GeoAnalytics – הרכיב המתקדם לניתוח נתונים על גבי מפות.
הרכיב הגאוגרפי המובנה במערכת מתרגם את הנתונים המספריים של הארגון לנקודות ציון על מפות ומאפשר זיהוי של התנהגות הלקוחות באזורים גיאוגרפיים וקבלת החלטות עסקיות מבוססת דאטה.
הדאטה והאנליטיקה המודגמים בוובינר הינם מבית פוינטס.
הכנסו להקלטה המצורפת וראו כיצד ניתן:
1. לשלב בקלות את המימד המרחבי לתוך ניתוחי ה- BI
2. לבצע ניתוח שיווקי למועדוני לקוחות
3. לנתח כדאיות ולבצע פריסת שירותים ותכנון אסטרטגי ארוך טווח
4. לבחון פוטנציאל גיוס לקוחות והעמקה
5. לזהות קהלי יעד על פי נתוני דמוגרפיה ומגזר