הציגו את נתוני הארגון על המפה
- לקוחות – בפועל, חדשים, נוטשים
- סניפים, חנויות, מרכזי חלוקה
- מכירות – קטיגוריות, תקופה
- פריסת התחרות
הוסיפו למפה דאטה ממקורות חיצוניים
- אוכלוסיה – משקי בית, תושבים, קבוצות גיל
- דמוגרפיה – מדד חברתי כלכלי, שיוך מגזרי
- צריכה – לפי קטגוריות, פעילות eCommerce
- נדל"ן – מחירי דיור, אכלוס עתידי
- פריסת שירותי סחר – קניונים, רשתות שיווק, סניפי בנקים, שירותי בריאות
ובצעו ניתוחים מרחביים ברמת השכונה והרחוב
- נתח שוק, שיעור חדירה
- מגמות צמיחה ונטישה
- אזורי פוטנציאל למיקוד פעילות העמקה
- מיקומים אופטימלים לפתיחת סניפים חדשים
וכל זאת, כחלק אינטגרלי בתוך מערכת ה BI הארגונית
- הטמעה ישירה בתוך ה- BI הארגוני הקיים – ללא צורך ברכישת מערכת GIS
- חיבור אינטגרלי לדאטה הארגוני – אין צורך בשליפות ו data sets נפרדים
- הדדיות מלאה בין המפה לבין הנתונים הטבלאים והגרפים – selection, drill down
- אין צורך במומחי GIS – הפעלה עצמאית של האנליסט העסקי וב flow האנליטי
- הנגשה של המידע המרחבי למשתמשים לכל רוחב הארגון באמצעות כלי ההפצה של מערכת ה- BI
וכיצד אנחנו יכולים לעזור לך?
הטמעה מלאה של יכולות המיפוי והאנליזה המרחבית במערכת ה BI הארגונית