כיצד אנליטיקה מרחבית יכולה לעזור לחברות ריטייל להתמודד עם מצבי חירום

אילוסטרציה- אנליטיקה של אזור

אנליטיקה מרחבית הינה כלי רב עוצמה העוזר לחברות ריטייל להתמודד עם מצבי חירום. היא מאפשרת לחברות לקבל החלטות מושכלות על בסיס מידע מרחבי, כגון מיקום הלקוחות, הנכסים והספקים בשילוב עם נתונים חיצוניים כדוגמת אזורי התרעה של פיקוד העורף ונתונים דמוגרפיים.

אנליטיקה מרחבית מאפשרת לנו לחבר את הדאטה הפנימי של הארגון (לקוחות, סניפים, עובדים) עם דאטה חיצוני של פריסת התחרות, נתונים דמוגרפיים על האוכלוסייה, צפי אכלוס עתידי ברמת השכונה ועוד.

מספר ימים לאחר פרוץ הלחימה בדרום פוינטס הפיצה ללקוחותיה את אזורי ההתרעה של פיקוד העורף וחישובי מרחק מכל שכונה לגבול הדרומי והצפוני. בעזרת נתונים אלו הארגונים קיבלו החלטות במספר ערוצים:

בהיבט הסינופי בוצע זיהוי מיידי של כלל נכסי הארגון בקרבת קווי העימות – סניפים, נכסים, עובדים. כתוצאה מכך ניתן היה לחדד הנחיות לסניפים בהתאם למיקום, ולאפשר תפעול הסניפים גם בהיבט העובדים שפונו מאזור מגוריהם.

בהיבט השיווקי בוצעה פניה ישירה, אישית ומותאמת  ללקוחות המתגוררים בקווי העימות. בנוסף, ניתן היה לבצע התאמה של מגוון השירותים בהתאם לצרכי הלקוחות לפי המרחק מהגבולות בדרום ובצפון וברמת השכונה.

גם בהיבט של ניהול סיכונים והתכוננות ל 2024, שילוב נתוני הארגון עם נתונים חיצוניים מאפשר לבצע תרחישים של ניהול סיכונים לאיבוד הכנסה.

בוידאו המצורף תוכלו לשמוע עוד בנושא:

רוצה לדעת כשיש פוסט חדש בבלוג?

להרשמה השאירו כתובת מייל כאן

מאמרים אחרונים

מדד נגישות לשירותי חירום

במצב הנוכחי, והן בשגרה, אנו מחוייבים להיערך תמיד למצבי חירום, וזמן הגעת הכוחות למקום האירוע עשוי להיות קריטי. לכן פיתחנו בפוינטס, מדד חדש המאפשר...

Location Analytics ביישומי ביטוח

בשבוע שעבר השתתפנו בכנס חברות הביטוח בנושא בריאות. לצורך הכנס הכנו דשבורד המציג את יכולות ה- Location Intelligence בתחום הביטוח. הדשבורד כלל את הישומים...

    השאירו פרטים ונחזור אליכם