אנליטיקה מרחבית בטאבלו

האם אי פעם חשבתם כיצד נתונים גיאוגרפיים יכולים לשפר את ההבנה והחלטות העסקיות שלכם? כאן נכנסת לתמונה האנליטיקה המרחבית. בעידן הדיגיטלי של היום, ניתוח נתונים גיאוגרפיים הוא כלי קריטי שמאפשר לארגונים להבין דפוסים מרחביים, לזהות הזדמנויות ולשפר את תהליכי קבלת ההחלטות.

בתקופה האחרונה אנו מלווים ארגונים רבים בהטמעת הרכיב המרחבי בכלי ה BI השונים וצברנו ידע רב בנושא.

עד לפני מספר שנים, ניתוחים מרחביים נעשו על כלי GIS מקצועיים, אך בשנים האחרונות, כלי BI כדוגמת Qlik, Tableau ו-Power BI, הטמיעו יכולות מובנות של אנליטיקה מרחבית, המאפשרות, ויזואליזציה גיאוגרפית וביצוע ניתוחים מרחביים מתקדמים.

תוכנת טאבלו מאפשרת כיום ניתוח עמוק ומפורט של נתונים גיאוגרפיים. בעזרת רכיב המפות המתקדם של Mapbox, תוכלו ליצור מפות מרשימות ומדויקות בקלות.

יתרונות השימוש בטאבלו באנליטיקה מרחבית:

  • קלות שימוש ונגישות: עם ממשק משתמש ידידותי ואינטואיטיבי, כל משתמש יכול ליצור מפות וויזואליות בקלות, ללא צורך במומחיות טכנית. טאבלו מאפשר הצגה ופתיחה של שכבות מידע גיאוגרפיות מכל פורמט ומכל מקור מידע.
  • אינטגרציה עם נתונים חיצוניים: טאבלו מאפשרת לשלב נתונים חיצוניים כמו נתוני מתחרים, נתוני אוכלוסייה ונתונים דמוגרפיים, ליצירת תמונה מלאה ומקיפה יותר.
    מפות Offline מותאמות: עבור ארגונים שאינם יכולים לעבוד עם פתרונות אונליין, קיימות מפות אופליין מותאמות שמאפשרות עבודה בטוחה ויעילה בתוך השרת הארגוני. מפות האופליין מוטמעות בשרת של טאבלו, וניתנות לעיצוב.
  • Multi Layers: טאבלו מאפשרת יצירת שכבות מרובות במפה אחת, כך שתוכלו לראות נתונים שונים בו זמנית.
  • מגוון סוגי מפות: ניתן להציג על המפה פוליגונים, נקודות, פאים, מפות חום ועוד..
  • פונקציות מרחביות : כיום ניתן לבצע בתוך המערכת חיתוכים ושאילתות מרחביות המאפשרות קבלת תובנות חדשות כמו למשל נקודה הנמצאת בתוך אזור

להרחבה על כיצד להתחיל ליישם אנליטיקה מרחבית בטאבלו הכנסו ללינק:

רוצה לדעת כשיש פוסט חדש בבלוג?

להרשמה השאירו כתובת מייל כאן

מאמרים אחרונים

נגישות תחבורתית

לאחרונה התבקשנו לבצע מספר פרויקטים בתחום בחינת נגישות תחבורתית. ניתוח נגישות תחבורתית הוא כלי חשוב שמסייע בקבלת החלטות מושכלות בתכנון מיקומים...

דוח שכונה – אגמים אשקלון

במסגרת Points of View שנשלח אליכם, אנו שמחים להשיק דוח ראשון במסגרת שכונת החודש. מצורף דוח ניתוחי על שכונת אגמים באשקלון. הדוח הורכב ממגוון הנתונים...

מס מטרו

בהתאם לטיוטת חוק ההסדרים, צפוי להיות מוטל היטל חדש של 20 מיליארד שקל על בעלי נכסים עסקיים הנמצאים בטווח של 800 מטר מתחנות המטרו המתוכננות.ההיטל,...

    השאירו פרטים ונחזור אליכם